NL ENG
HomeWie zijn wijErvaringContact Brochure  
Onze werkwijze

Opdrachtformulering
Deze komt tot stand na onze analyse van de situatie binnen uw organisatie of afdeling. Na mondelinge overeenstemming over de oplossingsrichting maken wij een opdrachtformulering.

Opstellen kandidaat profiel
Vervolgens inventariseren wij de specifieke eisen waar de interim manager aan dient te voldoen en stellen wij het profiel van de kandidaat op.

Selectie interim manager

Wij zoeken in ons bestand naar geschikte kandidaten. Hierbij letten wij niet alleen op ervaring en vaktechnische eigenschappen. Ook communicatieve vaardigheden, resultaatgerichtheid en organisatiesensitiviteit zijn belangrijke factoren.

Voorstellen kandidaten

Passende kandidaten presenteren wij ‘op papier’ met een uitgebreid curriculum vitae inclusief tarief en beschikbaarheid. De vervolgens door u geselecteerde interim managers stellen wij persoonlijk aan u voor zodat
u de meest geschikte kandidaat kunt kiezen.

Begeleiding tijdens de opdracht

Na de definitieve keuze van de interim manager worden duidelijke doelstellingen vastgesteld en afspraken gemaakt. Tijdens het traject blijft Finmore betrokken bij de voortgang en de kwaliteit van de opdrachtuitvoering. Indien nodig kunnen de opdracht en het tijdbeslag tijdig worden aangepast.

Beëindiging opdracht en evaluatie

Wij besteden aandacht aan de verankering van de opdracht binnen uw organisatie. Indien gewenst kan het laatste onderdeel van de opdracht bestaan uit het inwerken van een opvolger. Afsluitend vindt een evaluatiegesprek plaats waarin we uitvoering van de opdracht bespreken
en eventuele punten van nazorg aan de orde komen.